reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomas Janco

Tomas Janco

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kde ostatni hladaju fakty, ja hladam dovody, kde hladaju dovody ja hladam podstatu, kde hladaju podstatu, tam hladam opodstatnenie. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

The Spider Queen

Tomas Janco

The Spider Queen

  • 15. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Najmladší Valentín

Tomas Janco

Najmladší Valentín

  • 15. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 166x
  • 0
Zodpovednosť

Tomas Janco

Zodpovednosť

Som v podstate bežný človek, ktorý má toho, čo sa deje plné zuby. Najviac sa mi nepáči, že je tak málo ľudí, ktorí vidia, čo sa vlastne všetko momentánne deje, nechávajú sa naďalej ochotne kŕmiť klamstvami a vďačne zo seba nechajú robiť otrokov novej mediálnej totality. Nedávno ma zaujal pojem „postmoderna“ a napriek tomu, že som ho poznal už pred tým, trocha som si naň posvietil a pozrel sa naň v súvislostiach. Predpokladám, že táto filozofia pôvodne cielila k odhaleniu pravdy ako takej a zamerala sa na to hľadať ju mimo reality. Pôvodne to mohol byť idealistický zámer, konečne skutočne zistiť čo to realita je. V histórii sa už viac krát stalo, že mala myšlienka, ktorá sa dostala do nesprávnych hláv na ľudstvo nedozerný dopad. Či už si pri tom spomenieme na Malleus Malificarum alebo na Marxovo, či Nietzscheho dielo, málokedy bol filozof schopný vopred určiť aké deštruktívne efekty jeho diela budú mať. Postmoderna poznačila súčasnosť. Ľuďom bolo povedané, že všetko sa dá spochybniť. Neviem v akom bode to dospelo k presvedčeniu, že keďže je všetko spochybniteľné tak sa vlastne nad ničím neoplatí zamýšľať, len viem, že sa to udialo (pozorujúc svoje okolie a počúvajúc okolité názory).

  • 15. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu